Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, 20 September 2009

Dokumen milik Noordin Mengandungi Maklumat Sulit

Polis Indonesia telah menyiasat dokumen milik Noordin Mohammed Top yang dijumpai di rumah yang diserbu di Kepuhsari, Solo. Dokumen tersebut dipercayai mempunyai kaitan dengan negara luar. Namun pada masa ini, polis Indonesia enggan menjelaskan perkara ini kepada umum.

Di antara isi kandungan dokumen itu termasuklah sasaran serangan bom berikutnya oleh kumpulan yang diterajui oleh Noordin. Dokumen juga mengandungi maklumat rangkaian pengganas di Indonesia dan negara sekitar Indonesia.

2 ulasan:

  1. ada betulnya kata kawan saya kat indon..kenapa noordin berani mengebom disana?sedangkan jww mariot pun ada kat kl?sebab ISA tak ada kat indon sebab tu mereka berani..buat gitu..habis kenapa pembangkang suruh mansuhkan ISA?

    BalasPadam
  2. lansung saya x setuju dengan pandangan saudara kelambuharimau..jd kenapa Osama berani bom USA sedangkan undang2 syaitan disitu lagi kuat dari ISA..
    Kejadian yang berlaki ini adalah propaganda musuh islam..Osama dan Nordeen memang wujud tetapi ramai tokoh islam percaya mereka telah dikambing hitamkan sebagai mangsa daripada musuh-musuh islam...wallahuallam

    BalasPadam

My Blog List

Labels

visitor on line

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP