Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, 26 Julai 2009

Sifat Muslim Yang Baik kata Tan Sri Muhyiddin Yassin

Keterbukaan yang di tunjukkan oleh Nik Aziz yang akan berbaik-baik dengan UMNO menunjukkan masih ada suatu yang tersirat. Masih ada sesuatu yang tidak kena. Tan Seri Muhiddin Yasin memberikan komen bahawa Nik Aziz telah menujukkan sifat muslim yang baik.


Apakah selama ini Nik Aziz tidak menunjukan sifat muslim yang baik? Atau Muhiddin baru nampak kebaikan muslimnya Nik Aziz setelah Nik Aziz menyatakan keinginan untuk berbaik-baik.


Melihat kepada usaha-usaha islamisasi dilakukan oleh Nik Aziz, telah berjaya mengisi roh islam di Kelantan. Walau pun kenginan Nik Azit untuk berbaik-baik tetapi harus berhati-hati dalam tindakannya. Ini adalah kerana Umno dan BH akan sentiasa menjalankan kegiatan untuk menjatuhkan Kerajaan Kelantan sama dengan apa yang berlaku di Perak dan Selangor.

Pada saya sebagai penganut Islam, biarlah Kelantan dengan caranya sendiri, mereka muslim, mereka memerintah dengan cara pendekatan syariat. Usaha untuk menjatuhkan Kelantan akan menimbulkan salahfaham terhadap Islam, terutama sekali seragan UMNO terhadap pimpinan PAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

My Blog List

Labels

visitor on line

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP