Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 6 September 2012

Siar klip video dibelasah suami di Facebook




          Disebabkan terdesak mempertahankan maruahnya, seorang wanita memutuskan menggunakan Facebook menyiarkan klip video yang dirakam CCTV di kedai butiknya, di Ipoh, selepas beliau mendakwa dibelasah dengan ganas oleh suaminya.

        "Saya Amanda Fong Kim Yen, berusia 19 tahun dan saya mengandung anak Calvin Chik Foo Keong lebih dua bulan dan saya mahu membela diri saya sekarang," kata wanita muda itu dalam laman profil Facebooknya antara 7.11 malam, 30 Ogos lalu dengan 3.48 petang keesokannya, lapor laman berita Free Malaysia Today (FMT) kelmarin.
Klip-klip video itu, yang turut dimuat naik dalam laman YouTube, kelmarin telah mencetuskan kemarahan di kalangan pengguna Internet, kata laporan itu.

         "Saya ingin berkongsi pengalaman saya dengan anda semua di luar sana, bagaimana kasarnya sikap suami saya membelasah saya dan dia telah menganiaya saya," kata wanita itu dalam laman Facebooknya.

                         




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

My Blog List

Labels

visitor on line

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP