Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, 5 Oktober 2010

hari jumaat yang sial

pelajarku semuanya ada dalam kelas, namun yang seorang ni hilang. tak tau ke mana. Bila disiasat rupa-rupanya ponteng kelas. Saya bersama dgn penolong kanan petang serta pembantu makmal kami pergi membuat spot check di sebuah rumah lama (dah ditinggalkan kepunyaan seorang haji). Sesampainya di sana saya dapati si murid saya ni masih d ribaan lelaki tanpa baju kedua-duanya.
Bukan itu saja, rupanya ada dua pasangan di situ dalam keadaan yang sama. Mereka juga dalam keadaan mabuk.


mau saja aku tampar mereka pada ketika tu, tapi saya teringat bahawa saya sedang berpuasa. Jadi saya batalkan niat saya tu. Dah lah ponteng, minum araklah pula, lepas tu buat maksiat besar lagi...
Kedua-dua pelajar ni, kami bawa untuk siasatan selanjutnya bersama polis.



pada pandangan saya, pelajar saya ini dah biasa dengan perkara-pekara seperti ini....01.10.2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

My Blog List

Labels

visitor on line

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP